Imieninowo !

By kkaarrcciiaa18 - 01:26

Witajcie kochani :) 

Dzisiaj mamy 05.10.2015 r - wyjątkowa data, ponieważ mój synek obchodzi dzisiaj swoje imieniny. Jestem z tego powodu bardzo podekscytowana. Już od samego rana wyruszyliśmy do miasta w poszukiwaniu prezentu imieninowego i znaleźliśmy coś co synek lubi najbardziej - duży zestaw Plastociasta. Synuś uwielbia lepić różne zwierzątka, postacie z bajek itp. także cały dzionek mamy już z głowy. Korzystając z tej wyjątkowej okazji, będąc w Galerii postanowiliśmy uwiecznić ten dzień zdjęciami. Synek jest szczęśliwy i bardzo zadowolony. 

Jesień już ukazuje swoje uroki za oknem także stylizacja mojego synka będzie nieco cieplejsza. Piękną niebieską bluzę Converse połączyłam z jeansowymi, ciemnymi rurkami. Do tego zestawu dobraliśmy niebieskie buciki oraz komplet moro w postaci czapki i komina. Cała stylizacja jest bardzo wygodna i na luzie, a synek prezentuje się w niej bardzo słodko. Mam nadzieję, że taki look przypadnie Wam do gustu. Tymczasem pozdrawiam i życzę Wam miłego tygodnia. Buziaki :) 


Bluza - SH 
Czapka i komin - Motylanoga Hand Made 
Spodnie - KIK
Buty - Pokusa 

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze