Dwustronna pościel do łóżeczka + ochraniacze od Motylanoga Hand Made

By kkaarrcciiaa18 - 06:34

Witajcie kochani :)

W środę minie 23 tydzień ciąży - większą połowę mam już za sobą. Obiecałam Wam, że jak się dowiem jaka będzie płeć to Was poinformuję - będę miała synka ( ponownie ). Igorek będzie miał młodszego braciszka ! Już nie mogę się doczekać kiedy maluch pojawi się na świecie. Kącik zaczyna nabierać kształtów i kolorów. Jeszcze wiele rzeczy muszę zakupić, ale zostawię to na późniejszy czas. 

A dzisiaj chciałabym Wam zaprezentować przepiękną dwustronną pościel w gwiazdki i kotwice + ochraniacze. Cały ten piękny zestaw otrzymałam w ramach współpracy od firmy Motylanoga HandMade za co bardzo dziękuję. Komplet tak jak wspominałam składa się z 3 części : poszwa na pościel, poszwa na poduszkę oraz ochraniacze na szczebelki. Taki zestaw przykuje uwagę nie jednej osoby. Jest wyjątkowy, niepowtarzalny i jedyny w swoim rodzaju. Wykonany własnoręcznie z wysokiej jakości materiału. Idealna zarówno dla chłopca jak i dla dziewczynki. Można także podarować taki komplet przyszłej mamie i maluszkowi - na pewno się spodoba. Jestem pewna, że mój synek będzie się w niej pięknie prezentował. Zachęcam do przejrzenia asortymentu Motylanoga, cudowne rzeczy w atrakcyjnych cenach. Polecam !!


Pościel i ochraniacze - Motylanoga 
Ozdobne gwiazdki - Sangotrade 
Łóżeczko - Allegro 

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze