MÓJ MAŁY ZAKĄTEK

By kkaarrcciiaa18 - 06:49

Witajcie kochani :)

W dzisiejszym poście chciałabym Wam pokazać jak wygląda moje małe mieszkanko ( nasz pokój ) już po generalnym remoncie. Zawsze podobały mi się mieszkanka pomalowane na delikatne kolory. Mnie zauroczyła biel, czerń i szarość więc zdecydowałam się na biało-szare pasy i czarne dekoracje. Całość wygląda estetycznie, spójnie i bardzo delikatnie. Pokój optycznie wydaje się większy. Mam nadzieję, że moje gniazdko przypadnie Wam do gustu. Zachęcam do komentowania jak i obserwowania bloga. Buziaki :****


Duża komoda - Allegro 
Mała komoda - Jysk 
Lampa - Pepco
Drzewko - Biedronka 
Obrazy - wykonane samodzielnie 
Pościel - Jysk 
Firany i zasłony - Wisan 
Świeca - Partylite Warszawa 
Zegar - Tani sklep 
Szafa - Jysk 

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze